Dok. sygn. - BS.w.23.2018
Od: Bogdan Stępień
Do: Anna Zalewska
Minister Edukacji Narodowej
Dnia 26 marca 2018 r.
Szanowna Pani Minister,
Od dawien dawna już w szkole podstawowej, która jest pod „opieką prawną oraz nadzorem”
Ministerstwa Edukacji Narodowej naucza się dzieci, aby nigdy nie dzieliły przez ZERO.
Od 2013 roku na różne sposoby staram się wpłynąć na Ministerstwo, aby nie dzieliło przez ZERO.
Część moich uwag została względnie prawidłowo uwzględniona,
a inna część związana z dzieleniem przez ZERO została zastąpiona w prawie absurdem.
Dodatkowo: teoria, teorią, prawo, prawem, a praktyka Ministerstwa praktyką.
W załączeniu przesyłam metryczkę subwencji oświatowej dla Gminy Hanna na rok 2018,
która z pewnością przygotowana i przedstawiona została tej Gminie przez Ministerstwo.
Z metryczki tej wynika, że na każdym stopniu awansu zawodowego nauczycieli,
liczba etatów w tej Gminie wynosi ZERO, zatem łączna liczba tych etatów również wynosi ZERO.
Wobec tego, przy wyznaczaniu wskaźników Wsi, Wki, Wmi, i Wdi dla tej Gminy dochodzi do dzielenia przez ZERO.
Przedstawiona w tej metryczce a obliczona przez Ministerstwo wartość wskaźnika Wsi równa się 0,00000000000000,
zatem według Ministerstwa ZERO przez ZERO równa się ZERO?
W związku z powyższym oraz działając w interesie publicznym, i na podstawie art. 2 ust. 1 i 2,
oraz art. 10 - ustawy o dostępie do informacji publicznej, uprzejmie wnioskuję o udzielenie mi informacji publicznej:
Jak to jest możliwe, żeby w szkole podstawowej za dzielenie przez ZERO dostawać dwóje, a w Ministerstwie premie?
W jaki to sposób Ministerstwo dzieląc ZERO przez ZERO otrzymuje ZERO?
Wnioskowane informacje proszę przesłać bez zbędnej zwłoki na adres bogdan[at]iar.pl.
Wniosek z wniosku: skoro Ministerstwu Edukacji wolno dzieli przez ZERO, to uczniom również.
Z poważaniem,
/-/
s-m Bogdan Stępień
Niezależny Referent ds. MEN
s-m - oznacza ślusarz-mechanik